
Як знаходити акції для внутрішньоденної торгівлі: Робота з фільтрами Finviz. Частина 4.
Попередні статті:
- Як вибрати акції для торгівлі: робота з Finviz. Частина 1;
- Як відбирати акції на Finviz: фундаментальні параметри. Частина 2;
- Відбір акцій: параметри технічного аналізу у скринері Finviz. Частина 3.
Невід’ємною частиною будь-якої прибуткової торгової стратегії є добре розроблений алгоритм відбору акцій. У нашій серії статей про відбір акцій на платформі FINVIZ ми надаємо знання та розуміння того, як за допомогою цієї платформи можна вибрати акції, торгівля якими приноситиме більше прибутку, ніж збитків.
Оскільки існує чимало стратегій для внутрішньоденної торгівлі, методи відбору акцій для них також будуть відрізнятися. У цій статті ми розглянемо метод відбору, який підходить для конкретної стратегії: "Intraday."
Як вибрати акції з потенціалом до зростання всередині дня?
Торгова стратегія “Intraday” передбачає торгівлю активними акціями, які рухаються в певному напрямку (ми розглянемо варіант лонга). Для того, щоб вибрати такі акції, можна використовувати наступні фільтри:
З вкладки Descriptive:
- Industry — вибираємо stocks only (тільки акції), оскільки нас не цікавлять торговані на біржі фонди (ETFs).
- Country — вибираємо USA, оскільки ціна акцій з інших країн може мати іншу логіку руху.
- Market Cap — вибираємо mid (менше $10 млрд), оскільки ця стратегія не передбачає торгівлю акціями дорогих компаній.
- Analyst Recommendation — вибираємо buy or better (купити або краще), оскільки рекомендації аналітиків будуть звертати увагу інвесторів. Якщо рекомендації позитивні, ймовірність того, що інвестори купуватимуть акції, зростає.
- Average Volume — вибираємо over 400k (понад 400 тис.), оскільки стратегія не передбачає торгівлю неліквідними акціями.
З вкладки Fundamental:
- P/E — вибираємо Profitable (>0) (прибуткові), оскільки компанії, які генерують прибуток, більш стабільні.
- EPS Growth Next Year — вибираємо Positive (>0%) (позитивне), оскільки якщо прибуток компанії зростатиме наступного року, це більш ймовірно вказує на внутрішні фактори зростання.
- EPS Growth Next 5 Years — вибираємо Positive (>0%) (позитивне), оскільки якщо прибуток компанії буде рости наступні 5 років, це більше вказує на наявність внутрішніх чинників зростання.
З вкладки Technical:
- 20-Day Simple Moving Average — вибираємо Price above 20 SMA (ціна вище за 20 SMA), оскільки акції, ціна яких вище за 20-денної простої ковзаючої середньої, були переважно куплені в останні 20 днів. Це свідчить про короткострокову зростаючу тенденцію, що є важливим для цієї стратегії.
- 50-Day Simple Moving Average — вибираємо Price above 50 SMA (ціна вище за 50 SMA), оскільки акції, ціна яких вище за 50-денної простої ковзаючої середньої, були переважно куплені в останні 50 днів. Це свідчить про середньострокову зростаючу тенденцію, що важливо для стратегії.
- 200-Day Simple Moving Average — вибираємо Price above 200 SMA (ціна вище за 200 SMA), оскільки компанії, чия ціна акцій вище за 200-денної простої ковзаючої середньої, були переважно куплені в останні 200 днів. Це свідчить про довгострокову зростаючу тенденцію, що важливо для стратегії.
- Average True Range — вибираємо Over 0.75 (понад 0,75), оскільки важливо, щоб акції мали достатню волатильність для внутрішньоденної торгівлі.
[У результаті з більш ніж 7000 акцій у нас залишиться трохи більше 100. Вибрані акції підходять для стратегії “Intraday”, а зайві акції будуть відсіяні. Це значно полегшує життя трейдеру, оскільки йому потрібно буде аналізувати набагато менше інформації.
Ці фільтри також підходять для стратегії торгівлі кореляцією акцій з індексом S&P500 — SPRINT. Єдиний додатковий фільтр, який потрібен, це фільтр Index, де вибираємо S&P500, оскільки для цієї стратегії необхідні акції, які входять до індексу.
Після застосування фільтрів у нас залишиться 5 акцій з 500, які можна буде моніторити протягом дня та шукати точки входу в лонг за стратегією торгівлі кореляцією SPRINT.
Таким чином, у вас є практичні приклади використання скринера FINVIZ для відбору акцій. Ви розумієте логіку відбору, що полегшить створення власних фільтрів для інших стратегій.